91006767 - 021
۱
۱- تنها شعبه تهران ملودی شعبه خیابان جمهوری می باشد.
بستن اعلانات
انتخاب برند
مشاهده بیشتر
مشاهده کمتر

پردازنده صدا استودیویی ای ام اس نیو AMS Neve

افزودن به لیست مقایسه
قیمت خرید فروش پردازشگر صدا  ای ام اس نیو AMS Neve 33609

پردازشگر صدا ای ام اس نیو AMS Neve 33609

One of the World's Finest Audio Compressors, Bar None. The Neve 33609 Stereo Compressor offers comprehensive limiting and compression facilities for music recording, mastering, post production and broadcast applications.
ناموجود
نمايش ۱ تا ۱ از ۱ (۱ صفحه)

پردازش سیگنال و سری 500

دسته بندی های مشخصی از پردازنده های سیگنال وجود دارد که برای هر ستاپ اجرای زنده یا استودیوی مجهزی ضروری است. به جای استفاده از یونیت های کنترل داینامیک، اکولایزر و پری امپ های مستقل، بسیاری از مهندسان صدا راحتی چنل استریپ های پردازش سیگنال را ترجیح می دهند که دو یا تمام این ویژگی ها را در قالب یک یونیت به کاربر ارائه می دهند. اگر می خواهید از یونیت های مستقل استفاده کنید، حداقل به یک کمپرسور/لیمیتر نیاز خواهید داشت. اکسپندرها (expander) و گیت ها (gate) دسته ی دیگری از پردازنده های کنترل داینامیک هستند و به شما کمک می کنند سیگنال مورد نظرتان را شکل دهید و ترک هایتان را تمیز کنید. Graphic EQ معمولا در اجراهای زنده و به منظور حذف فیدبک مورد استفاده قرار می گیرد، البته در استودیو هم قابل استفاده است. فیدبک ریداکشن (Feedback Reduction) هم یکی دیگر از لوازم ضروری است که با استفاده از یک الگوریتم، فرکانس هایی که ایجاد مشکل می کنند را تشخیص داده و با استفاده از EQ آن ها را کاهش می دهد.

پردازنده های سیگنالی مانند اکولایزر پارامتریک، از اصلی ترین ابزارهای شما برای شکل دادن به صدا هستند که در انواع بسیار مختلفی وجود دارد، از مدل های رک مونت تیوب با استایل وینتج گرفته تا کنسول های بریتانیایی کلاسیک و یونیت های مدرن هیبریدی. یونیت های ریورب به شما اجازه می دهند به سیگنال آمبیانس بدهید، چه آمبیانس طبیعی و چه آمبیانس های عجیب. افکت ها و یونیت های مولتی افکت تنوع نامحدودی دارند، از فلنجرها و فیزرهای با استایل دهه ی 1970 گرفته تا اُور درایو و دیستورشن، frequency shifting، pitch shifting، spectral warping و…

اکسایترها (exciter) ابزارهای کلاسیکی برای تقویت سیگنال هستند که با استفاده از phase modulation، اکولایزر داینامیک، اضافه کردن هارمونیک به فرکانس های بالا یا مقدار کمی هارمونیک دیستورشن، صدا را جذاب تر می کنند. در پروسه ی مسترینگ، به مجموعه ای از ابزارهایی که در پروسه ی ضبط استفاده می شوند (اکولایزر، پردازنده های داینامیک و...) نیاز است و هدف از به کار بردن آن ها، بهینه کردن صدای میکس ها برای رادیو، اپتیکال دیسک، MP3 یا دیگر فرمت ها می باشد.

تقریبا تمام استودیوهای امروزی به طریقی با صدای دیجیتال سروکار دارند. پردازنده های سیگنالی مانند مبدل های آنالوگ-دیجیتال و دیجیتال-آنالوگ، ابزارهایی هستند که به شما اجازه می دهند سیگنال های آنالوگ را برای استفاده در نرم افزارهای آهنگسازی و تبدیل مجدد آن ها به سیگنال آنالوگ برای مانیتورینگ و انتقال آن ها به پردازنده های اکسترنال، دیجیتالی کنید. مبدل های دیجیتال مختلف، برای مثال عملکرد هشت پری امپ با تبدیل آنالوگ-دیجیتال و دیجیتال-آنالوگ را در قالب یک یونیت ترکیب می کنند. سینکرونایزرها (Synchronizer) پردازنده های سیگنالی هستند که پرسیژن کلاکینگ را فراهم می کنند تا به شما اطمینان دهد تمام قطعات دیجیتال استودیوی شما با یکدیگر سینک هستند و در این حالت دیگر از اثرات مصنوعی دیجیتالی ناخوشایندی که باعث افت کیفیت سیگنال می شود خبری نخواهد بود.