91006767 - 021
۱
۱- تنها شعبه تهران ملودی شعبه خیابان جمهوری می باشد.
بستن اعلانات

سینتی سایزر Behringer 2600 Analog Semi-Modular Synthesizer

هنوز نظری درج نشده است
Semi-modular Analog Synthesizer with 3 Oscillators, Multi-mode VCF, 2 Envelope Generators, 93 Patch Points, 78 Faders and Switches, and Digital Spring Reverb Emulation

Semi-modular Analog Synthesizer with 3 Oscillators, Multi-mode VCF, 2 Envelope Generators, 93 Patch Points, 78 Faders and Switches, and Digital Spring Reverb Emulation

در دنیای جادویی سینتی سایزرهای نیمه ماژولار غرق شوید

سینتی سایزرهای کمی هستند که موفقیت ARP 2600 را تجربه کرده باشند. حالا کمپانی بهرینگر این سینتی سایزر نیمه ماژولار قدرتمند را در قالب یک فرمت رک مونت 8U با قیمتی مناسب در دسترس همگان قرار داده است. Behringer 2600 دارای استایل وینتج و کاراکتر آنالوگ است و با بهره گیری از مسیر سیگنال و معماری patch-point، پلتفرم طراحی صدای قدرتمندی را در اختیار مشتاقان سینتی سایزرها قرار می دهد. چه به دنبال صداهای سینتی سایزری کلاسیک باشید و چه بخواهید صداهای مدرنی خلق کنید، Behringer 2600 مجموعه ی فوق العاده ای از ابزارهای طراحی صدا را در اختیار شما قرار می دهد؛ مانند سه VCO، یک VCF با مُدهای مختلف، تعداد زیادی آپشن ماژولیشن و امکانات فراوانی در تعیین مسیر سیگنال. با وجود هفتاد و هشت فیدر و کلید، نود و سه patch point و سازگاری با یورو رک، Behringer 2600 پتانسیل خلاقانه ی فراوانی را برای شما مهیا می کند.

سینتی سایزر Behringer 2600 Analog Semi-Modular Synthesizer

بازسازی دقیق یک سینتی سایزر افسانه ای

Behringer برای شبیه سازی مدار آنالوگ سینتی سایزر افسانه ای ARP 2600، دقت و وسواس زیادی را به خرج داده است و نتیجه ی آن به خوبی مشخص است. از مولدهای صدای وینتج استایل، فیلترها و امپلی فایرها گرفته تا معماری ماژولار patch-point و مسیرهای سیگنال normalled که انعطاف خارق العاده ای را برای طراحی صدا فراهم می کنند، Behringer 2600 تجربه ی نیمه ماژولار وینتج منحصر به فردی را به طرفداران سینتی سایزرهای کلاسیک ارائه می دهد. به علاوه، این سینتی سایزر کاملا با ستاپ های مدرن یورو رک سازگار است.

انعطاف صوتی فوق العاده با معماری Patch-point

در دوران ابتدایی سینتی سایزرهای ماژولار، با سیستم هایی مواجه بودیم که فرم فاکتور بسیار بزرگی داشتند و تنها میشد از آن ها در استودیوهای ضبط بزرگ یا مکان های آکادمیک استفاده کرد. وقتی در سال 1971 سینتی سایزر ARP 2600 عرضه شد، آرتیست ها با سینتی سایزری روبرو شدند که می توانستند آن را با خود روی استیج ببرند. به علاوه، این سینتی سایزر دارای مسیر سیگنال normalled بود تا افرادی که می خواستند بدون استفاده از کابل های پَچ به شکلی سریع به صداها دسترسی داشته باشند، دیگر با مشکلی مواجه نباشند. Behringer 2600 با داشتن طراحی نیمه ماژولار، حتی بدون کابل های پچ فوق العاده صدا می دهد. اما اگر به دنبال ماجراجویی بیشتر هستید و می خواهید طراحی صدای عمیق تری انجام دهید، می توانید از کابل های پچ استفاده کنید و ببینید چه دنیایی در انتظار شماست.

مجهز به سه VCO

Behringer 2600 که به سه VCO مجهز شده، صدای منحصر به فرد و پرحجم سینتی سایزر ARP 2600 را به شما ارائه می دهد که برای داشتن بیس های قدرتمند، لیدهای خش دار و پلاک های کریستالی ایده آل است. VCO1 دارای خروجی های مجزای sawtooth و pulse می باشد. در حالی که VCO2 و VCO3 دارای خروجی های مستقلی برای triangle، sawtooth، sine و pulse (با ماژولیشن pulse width) و همچنین oscillator sync هستند. علاوه بر این، شما می توانید هر سه oscillator را روی حالت low-frequency قرار دهید و از آن ها به عنوان LFO برای ماژولیت کردن بسیاری از پارامترهای 2600 استفاده کنید؛ این پارامترهای دارای ورودی های CV برای frequency modulation به وسیله یLFO، sample & hold، ADSR envelope و... می باشند.

مشاهده این سینتی سایزر به همراه مشخصات فنی در وبسایت کمپانی بهرینگر

دو مدار فیلتر

Behringer 2600 دارای دو مدار فیلتر lowpass voltage-controlled می باشد، یعنی فیلترهای 4012 و 4072. اگرچه هر دوی این فیلترها از نوع four-pole resonant هستند، اختلافات قابل توجهی در کاراکتر صوتی آن ها وجود دارد. فیلتر 4012 که تا سال 1976 در تمام نسخه های ARP 2600 وجود داشت، شامل ورژن 2601 Rev 1، خصوصیاتی مشابه یک ladder filter معروف دارد و قادر است حالتی پرخاشگرانه و وحشی به صدا بدهد.

فیلتر 4072 که اولین بار در سال 1988 در سینتی سایزر 2601 Rev 2 قرار گرفت – سینتی سایزری که Behringer 2600 ظاهر مشکی و نارنجی خود را از آن وام گرفته است – فیلتر ساده تری نسبت به 4012 است. این فیلتر دارای ماکسیمم cutoff frequency پایین تری نسبت به 4012 است (11kHz در مقابل 16kHz) و رزونانس ملایم تری دارد که آن را برای ایجاد بیس های تمیز ایده آل می سازد. همچنین مانند تمام ماژول های 2600، پارامترهای VCF به وسیله ی دست یا کنترل CV از طریق ورودی های مربوطه قابل تنظیم می باشند.

سورس های ماژولیشن فراوان برای شکل دادن عمیق به سیگنال

یکی از عواملی که موجب شده Behringer 2600 قدرت فراوانی در طراحی صدا داشته باشد، تعداد زیاد سورس های ماژولیشن آن است. این سورس ها شامل مواردی می باشند که اغلب در سینتی سایزرها استفاده می شوند، مانند sample & hold و ring modulator و همچنین پارامترهایی کمتر استفاده شده که در ARP 2600 وجود داشتند. قسمت پردازش ولتاز که تنها با استفاده از کابل های پچ قابل دسترس است، شامل دو inverter، یک کنترل lag time و یک envelope follower می باشد و قابلیت هایی را برای Behringer 2600 فراهم می کند که بسیار بیشتر از آن چیزیست که در معماری قدیمی و ثابت سینتی سایزرهای subtractive وجود دارد. Behringer 2600 همچنین دارای چهار کانکشن موازی لینک شده است که هم به عنوان ورودی و هم به عنوان خروجی عمل می کنند و برای دوبل کردن یا ترکیب سیگنال ها می توان از آن ها استفاده کرد.

ویژگی های مدرنی که منعطف ترین 2500 تا به امروز را شکل داده اند

اگرچه Behringer تلاش زیادی کرده است که سینتی سایزرش به شکل کاملا وفادارانه ای از روی Arp 2600 شبیه سازی شود، اما این فرصت را از دست نداده که برخی ویژگی های مدرن را به این سینتی سایزر اضافه کند تا قابلیت های آن را افزایش دهد. برای مثال، برخلاف Arp 2600، سینتی سایزر Behringer 2600 دارای یک LFO اختصاصی می باشد و این یعنی لازم نیست یکی از oscillator ها را به عنوان LFO استفاده کنید و آن را از دست بدهید. فرم فاکتور رک مونت 8U هم یکی دیگر از تغییرات خوب این سینتی سایزر نسبت به ورژن اصلی است که انعطاف بیشتری را برای قراردهی سینتی سایزر به کاربران می دهد. همچنین فیدرهایی که دارای چراغ های رنگی منحصر به فرد LED هستند به کاربران برای تنظیم پچ ها روی استیج های تاریک کمک می کند.

خروجی استریو و شبیه سازی خارق العاده از اسپرینگ ریورب

در Behringer 2600 مسیر سیگنال شما در آخر به قسمت میکسر منتهی می شود که در آن امپلی فایر voltage-controlled، خروجی استریو و یک شبیه ساز اسپرینگ ریورب فوق العاده طبیعی قرار گرفته که اتمسفر جذابی را به پچ های شما می دهند. در سمت چپ این قسمت المان هایی که قرار گرفته اند عبارتند از: دو envelope generator، یک ADSR کلاسیک چهار بخشی و یک AR با یک دکمه ی فشاری برای فعال کردن آن به صورت دستی و یک کلید time factor (که در Arp 2600 وجود ندارد) که به شما اجازه می دهد بازه ی زمانی envelope را دو برابر یا نصف کنید.

ویژگی های کلیدی

  • سینتی سایزر نیمه ماژولار مونو با سه مولد صدای آنالوگ و چهار waveform
  • مسیر سیگنال Normalled با نود و سه patch point
  • مسیر سیگنال آنالوگ خالص که بر اساس طراحی های VCO، VCF و VCA در دهه ی 1970 ساخته شده است
  • ماژولیشن (Pulse width (PWM روی OSC 2 و OSC 3
  • مُدهای Mono و duophonic
  • دو مُد VCF: فیلترهای 4012 و 7072 (هر دو از نوع four-pole)
  • LFO اختصاصی با waveshape های square و triangle
  • مولد نویز White/pink/low-frequency و sample & hold
  • Ring modulation، lag و پردازشگرهای ولتاژ
  • مولد ADSR envelope و AR envelope با کنترل time factor
  • شبیه ساز اسپرینگ ریورب دیجیتالی
  • کانکشن های فراوان USB/MIDI و CV
  • 63 فیدر با چراغ های LED رنگی که قابلیت کاهش نور دارند؛ به همراه 15 کلید
  • قابلیت های Portamento و interval latch
  • خروجی های استریوی 1.4 اینچی و 3.5 میلیمتری
  • ورودی پری امپ برای پردازش سیگنال های صوتی اکسترنال
  • خروجی هدفون با کنترل لِول
  • بدنه ی مقاوم تمام فلزی با فرم فاکتور رک مونت 8U
مشخصات توضیحات
موتور تولید صدا Monophonic
تعداد کلاویه -
نوع کلاویه -
افترتاچ -
پلی فونی 1
افکت ها دارد
پریست -
کنترلرهای دیگر -
خروجی صدا
2x 6.3 mm jack
ورودی صدا -
ورودی پدال -
تعداد پدال -
پورت USB USB-B
پورت میدی
MIDI In / Thru
طول -
عرض -
ارتفاع -
وزن دستگاه -
سوالات کاربران
هنوز هیچ سوالی درباره این محصول ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظرات کاربران
هنوز هیچ نظری در مورد این محصول داده نشده است. اولین نفر باشید