91006767 - 021
۱
۱- تنها شعبه تهران ملودی شعبه خیابان جمهوری می باشد.
بستن اعلانات

پردازشگر صدا AMS Neve 33609

هنوز نظری درج نشده است
One of the World's Finest Audio Compressors, Bar None. The Neve 33609 Stereo Compressor offers comprehensive limiting and compression facilities for music recording, mastering, post production and broadcast applications.

One of the World's Finest Audio Compressors, Bar None. The Neve 33609 Stereo Compressor offers comprehensive limiting and compression facilities for music recording, mastering, post production and broadcast applications.

کامپرسور استریوی Neve 33609 قابلیت های کامل کامپرشن و لیمیتینگ را برای کارهایی مانند ضبط، مسترینگ، مراحل پس از ضبط و برودکست در اختیار شما قرار می دهد. ترکیب ترانسفورماتورها و مدار کاهش گِین کیفیت صدایی را ایجاد می کند که سخت بتوان با دیگر کامپرسور/لیمیترها به آن دست یافت. این کیفیت صدای خارق العاده در کنار راحتی استفاده از یونیت، باعث شده 33609 برای سه دهه استانداردی در استودیوهای سراسر دنیا باشد.

صدای متمایز کامپرشن 33609 کاراکتر ملایمی دارد و شما حتی در تنظیمات شدید هم می توانید کامپرشن یا لیمیتینگ شفافی داشته باشید. پس از عرضه ی ورژن های مختلف کامپرسور کلاسیک Neve در طول سال ها، مدل 33609 که در حال حاضر به بررسی آن پرداخته ایم بهترین مزیت های تمام مدل های گذشته را به شما ارائه می دهد: صدای مدل اولیه ی Neve 33609 همراه با سوییچینگ ورودی/خروجی اینترنال و اکسترنال تقویت شده در مقایسه با مدل اولیه. 33609 مانند مدل اولیه از یک استیج خروجی گسسته بهره می برد تا صدای گرمتری از آن دریافت شود که بسیاری از حرفه ای ها طرفدار آن هستند. شما می توانید چندین یونیت از این مدل را به راحتی برای کارهای چند کاناله با یکدیگر لینک کنید.

33609 دارای ساید چین های مستقل برای قسمت های کامپرسور و لیمیتر می باشد که هرکدام کنترل های مستقلی برای پارامترهای threshold، recovery و attack دارند. قسمت کامپرسور نسبت (ratio) هایی از 1.5:1 تا 6:1 و همچنین یک کنترل gain make-up دارد که قبل از لیمیتر قرار می گیرد. کاهش گِین کلی با یک متر متحرک به شما نمایش داده می شود.

مانند پری امپلی فایرهای میکروفن کلاسیک 1073 و 1081، کامپرسور استریوی 33609 هم از آن محصولاتی است که برترین مهندسان صدا و پرودوسرهای دنیا آن را به دیگر مدل ها ترجیح می دهند.

مشاهده این پردازشگر صدا به همراه مشخصات فنی در وبسایت کمپانی ای ام اس نیو

ویژگی های کلیدی

  • کامپرسور/لیمیتر استریوی کلاسیک که با مشخصات مدل های دهه 70 طراحی شده است
  • ساخته شده با ترانسفورماتورهای Neve در برنلی انگلیس
  • مدار فیدبک کامپرشن کلاسیک 2254
  • لیمیتینگ Brick Wall
  • کنترل شفاف level
  • ایده آل برای میکس، برودکست و مسترینگ
  • ویژگی Hard Limit برای ضبط های دیجیتال
  • ورودی/خروجی Limit و ورودی/خروجی Compress
  • استیج خروجی گسسته برای ایجاد صدایی گرمتر نسبت به مدل های قبلی
مشخصات توضیحات
نوع پردازنده Stereo Limiter-Compressor
تعداد اسلات رک 2U
تعداد کانال 2
تعداد باند اکولایزر -
تعداد افکت پیش فرض -
رنج فرکانسی -
ورودی 2xXLR
خروجی 2xXLR
حالت خروجی -
فیلتر -
فیلتر فرکانس های بالا -
فیلتر فرکانس های پایین -
کنترلرها -
طول 255 میلی متر
عرض 480 میلی متر
ارتفاع 88 میلی متر
وزن 5 کیلوگرم
سوالات کاربران
هنوز هیچ سوالی درباره این محصول ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظرات کاربران
هنوز هیچ نظری در مورد این محصول داده نشده است. اولین نفر باشید