Large-diaphragm Tube Condenser Microphone with 3 Polar Patterns, External PSU, Shockmount, and Wood Presentation Box
Warm Audio WA-251 بازسازی وفادارانه ای از میکروفن کاندنسر کلاسیک 251 است که دیافراگم بزرگی داشت. میکروفون اصلی که در سال 1960 معرفی شد، به عنوان یکی از خوش صداترین میکروفن های تاریخ شناخته می شود. میکروفون های وینتج 251 قیمت بسیار بالایی دارند، اما اگر شما به دنبال همان صدای ملایم، برجسته و بازی هستید که در قطعات موسیقی موفق زیادی شنیده می شود، می توانید با قیمتی بسیار پایین تر میکروفن WA-251 را تهیه کنید. این میکروفون روی هر سازی نتایج فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد.
کمپانی Warm Audio در ساخت کمپرسورها، پری امپ ها و میکروفن هایش تناسب فوق العاده ای را بین کیفیت و قیمت ایجاد کرده است و در این مورد هم که یکی از معروف ترین میکروفون های کاندنسر تیوب را شبیه سازی کرده، شکی نیست که با محصول باکیفیتی روبرو هستیم. این میکروفن با داشتن مدار گسسته ی تیوب وکیوم و کپسول کاستومی که از روی میکروفون اصلی بازسازی شده، به خوبی صدای پر حجم و جذاب میکروفن محبوب 251 را شبیه سازی می کند؛ صدایی که در بسیاری از ترک های مطرح شنیده می شود.
میکروفون 251 در تمام استودیوهای مطرح دهه ی شصت میلادی دیده میشد و حالا به عنوان یکی از بهترین میکروفن هایی که تابحال ساخته شده شناخته می شود. کمپانی Warm Audio در میکروفون WA-251 از همان طراحی مدار کلاسیکی استفاده کرده که مربوط به بیش از نیم قرن قبل می شود. در این شبیه سازی وفادارانه از یک کپسول کاستوم تماما برنجی CK-12-style استفاده شده است. سه الگوی قطبی و قابلیت دریافت فشار صوتی تا 132dB SPL نشان از قابلیت های گسترده ی این میکروفن دارد. تقریبا هیچ سورس صدایی نیست که WA-251 روی آن خوب صدا ندهد.
مشاهده این میکروفون استودیویی به همراه مشخصات فنی در وبسایت کمپانی وارم ادیو
WA-251 سه الگوی قطبی کاردیود، چند جهته و فیگور8 را به شما ارائه می دهد؛ به این ترتیب شما می توانید از این میکروفون در تکنیک های مختلف ضبط بهره بگیرید و قابلیت های صوتی وسیعی در اختیار داشته باشید. با داشتن دو میکروفن WA-251 می توانید تکنیک های استریو مانند A/B، XY ، ORTF و mid-side را پیاده کنید. با داشتن سه نمونه از این میکروفون می توانید برای ضبط یک ارکستر کامل از تکنیک موثر Mercury Living Presence استفاده کنید: قرار دادن سه میکروفن دارای الگوی قطبی چند جهته با فاصله از یکدیگر در طول ساند استیج ارکستر، که مرکز آن ها بالای سکوی رهبر ارکستر است. هر سه کانال را در unity gain قرار دهید، از پیک های بلند جلوگیری کنید و دیگر در فیدرها تغییری ایجاد نکنید.
الگوی قطبی کاردیود: الگوی قطبی چند جهته: الگوی قطبی فیگور8:هر استودیویی حداقل به یک جفت میکروفن کاندنسر با دیافراگم بزرگ نیاز دارد و Warm Audio WA-251 از روی یکی از افسانه ای ترین میکروفون ها ساخته شده است. شما می توانید از WA-251 روی هر صدایی استفاده کنید و نتایجی کاملا حرفه ای دریافت کنید. این میکروفن روی وکال، گیتارهای آکوستیک، دابل بیس، گیتار الکتریک، کابینت بیس، پیانو، درامز، پرکاشن، سازهای زهی، سازهای بادی برنجی و بادی چوبی و هر سورس صدای دیگری که فکرش را کنید فوق العاده صدا می دهد. شما حتی با داشتن سه نمونه از این میکروفون می توانید صدای یک ارکستر کامل را ضبط کنید. قیمت این میکروفن آنقدر مناسب است که شما می توانید دو نمونه از آن را تهیه کنید و ترک هایتان را به حالت استریو ضبط کنید. برای ضبط درامز آکوستیک، می توانید از دو میکروفون WA-251 استفاده کنید و سیگنال استریو را با یک کمپرسور سریع کنترل کنید.
مشخصات | توضیحات |
---|---|
نوع میکروفن | Tube Condenser |
الگوی قطبی | Cardioid, Omnidirectional, Figure-8 |
پاسخ فرکانسی | 20Hz-20kHz |
حداکثر SPL | 132dB SPL |
امپدانس خروجی |
200 ohms
|
سایز دیافراگم | Large diaphragm |
گزینه های فانتوم پاور | - |
خروجی |
7-pin (mic), XLR (power supply)
|
تامین برق | External Power Supply |
وزن دستگاه | 5.45 کیلوگرم |