Apogee Jam Plus خروجی هدفون را به آیفون های جدید بازمی گرداند

هدف کمپانی Apogee از ساخت Jam کاملا مشخص است: گیتاریست ها و سایر نوازندگان ادوات موسیقی بتوانند اجراهای خود را به ساده ترین شکل و با حداکثر کیفیت ممکن توسط Mac و ios ضبط کنند. بعد از عرضه jam و jam 96k، حالا نوبت به Jam Plus رسیده تا استاندارد جدیدی را در این کار تعریف کند.

مانند مدل های قبلی Jam Plus هم ساختار منسجمی دارد، اما این بار شاسی بدنه آن تماما فلزی است. گفته می شود که کیفیت صدا به لطف مدار PureDigital بالاتر رفته و پورت هدفون در ظاهر این کارت صدا خودنمایی می کند که در واقع یک ویژگی بی نظیر برای دارندگان آیفون های جدید کمپانی اپل که دیوایس آن ها فاقد پورت هدفون است به شمار می رود.

اگر بخواهیم به قابلیت های ضبط این محصول بپردازیم، باید بگوییم که ویژگی Drive Mode به آن اضافه شده است که صدایی بسیار گرم، قوی و اوردرایو به شما ارائه خواهد کرد. اما این به آن معنا نیست که فقط گیتاریست ها می توانند از آن استفاده کنند، چرا که یک امکان بی نظیر برای نوازندگان کیبورد نیز خواهد بود.

کلید Blend امکان مانیتورینگ بدون تاخیر را فراهم می کند که به کمک آن می توانید نیمی از سیگنال را به صورت مستقیم و نیمی دیگر از آن را از نرم افزار خود بشنوید، آن را خاموش کنید تا تمام صدای Direct را بشنوید و گین ورودی را از طریق Knob تنظیم کنید.

قرار است که Jam Plus به همراه نسخه کپی از Bias FX LE guitar amp و Effect sim، با قیمت ۱۵۹ دلار عرضه شود.

منبع musicradar
عضویت در خبرنامه تهران ملودی
عضو خبرنامه ما شوید و مطالب و پیشنهادات ویژه ما را در ایمیل خود دریافت کنید.
نگران نباشید! هر زمان مایل باشید می‌توانید عضویت خود را لغو کنید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.