91006767 - 021
۱
۱- تنها شعبه تهران ملودی شعبه خیابان جمهوری می باشد.
بستن اعلانات

کارت صدا KORG MR-2000S

هنوز نظری درج نشده است
5.6 MHz 1-bit Single-rackspace Digital Recorder with 160GB Hard Drive, USB 2.0 Connectivity, XLR and RCA I/O, S/PDIF Digital I/O, and Word Clock Support

5.6 MHz 1-bit Single-rackspace Digital Recorder with 160GB Hard Drive, USB 2.0 Connectivity, XLR and RCA I/O, S/PDIF Digital I/O, and Word Clock Support

کارت صدای KORG MR-2000S، مجهز به تمام امکاناتی است که از یک رکوردر استریو انتظار دارید. پیش از هرچیز باید اشاره کنیم که MR-2000S یک کارت صدای DSD و بر مبنای سیستم ۱ بیت است. به این معنی که به جای ضبط سمپل‌های ۱۶ یا ۲۴ بیت، این کارت صدا سمپل ریتی بسیار بالا (گاهی تا 5.6MHz) دارد و تنها تغییرات سیگنال صدا را ضبط می‌کند. به این ترتیب تغییرات به صورت یک بیت دیتا نشان داده می‌شوند. به دلیل سمپل ریت بالا، فیلترینگ در چنین دستگاه‌هایی تاثیر بسیار کمی نسبت به دستگاه‌های PCM یا فرمت‌های دیگر دارند. در نتیجه صدا در کارت‌های صدای DSD نزدیک به فضای ضبط آنالوگ است.

KORG MR-2000S کارت صدا

مهم‌ترین دلیل برای خرید کارت‌های صدایی از جمله MR-2000S، ضبط صدا با بالاترین کیفیت ممکن است. به این ترتیب می‌توانید اطلاعات ضبط شده را برای آرشیو و استفاده‌های بعدی به بهترین شکل ذخیره کنید و نگران تغییرات آینده‌ی کارت‌های صدا نباشید. این دستگاه همچنین به همراه نرم‌افزاری به نام AudioGate عرضه می‌شود، که یکی از کارایی‌های آن تبدیل صدا به فرمت‌های دیجیتال دیگر، از جمله ۱۶ و ۲۴ بیت (PCM) است.

به دلایل بالا، MR-1000 و MR-2000S کارت‌های صوتی بسیار مناسبی برای ضبط اجراهای زنده و استودیویی برای استفاده‌هایی نظیر مسترینگ، میکس‌ و آرشیو هستند. همچنین می‌توانید ورک‌استیشن خود را به سامینگ سیستم‌ّهایی از جمله Dangerous Music متصل کنید و پس از آن صدا را برای میکس‌داون نهایی به MR-2000S بفرستید. یا اینکه از این دستگاه برای ضبط مستر ترک نهایی استفاده کنید و به نتیجه‌ی بسیار مناسب دست پیدا کنید.

KORG MR-2000S کارت صدا

MR-2000S چه امکاناتی دارد؟

پیش از هرچیز MR-2000S دارای چند حفره برای راک‌مونت است. پس می‌توانید آن را در استودیو یا فضاهای دیگر نصب کنید. MR-2000S مجهز به پری‌امپ داخلی نیست، هرچند مجهز به ورودی‌های XLR و RCA و I/O دیجیتال S/PDIF است. کانکشن‌های S/PDIF را می‌توانید تنها در زمان ضبط PCM (تا 24bit/192kHz) استفاده کنید. هرچند اکثر تجهیزات استودیویی نیز از DSD پشتیبانی نمی‌کنند و این افت کیفیت در نهایت تاثیری در خروجی کار نخواهد داشت.

همانطور که اشاره کردیم MR-2000S قابلیت ضبط سمپل ریت‌هایی تا 5.6MHz را دارد و مجهز به یک پنل ال‌ای‌دی برای نمایش سطوح ضبط است. این دستگاه همچنین مجهز به Word clock I/O برای قابلیت هماهنگ سازی و ۸۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای ذخیره‌ی صداهای ضبط شده است. به این ترتیب می‌توانید تا ۱۴ ساعت صدا را با کیفیت 5.6MHz استریو ضبط و در حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی کنید. MR-2000S توسط ورودی یو‌اس‌بی ۲.۰ به رایانه متصل می‌شود. پنل ال‌ای‌دی آن اطلاعات بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و اینترفیس ساده‌ی دستگاه به راحتی با دکمه‌های قرار گرفته روی دستگاه قابل کنترل است. این کارت صدا همچنین مجهز به خروجی میکروفون و دکمه‌هایی است که به شما امکان قرار دادن ۱۰۰ مارکر را در نقاط مختلف ترک در زمان ضبط می‌دهند. MR-2000S همچنین می‌تواند فرکانس‌هایی تا 100kHz را در زمان ضبط در فرمت 1bit پاسخ دهد.

KORG MR-2000S کارت صدا

در کنار این امکانات، MR-2000S به همراه نرم‌افزار AudioGate (قابل اجرا روی سیستم‌عامل‌های مک و ویندوز) عرضه می‌شود. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید صداهای ضبط شده در فرمت DSD را به فرمت‌های از جمله PCM (16- or 24-bit up to 192kHz)، FLAC، WMA، AAC، Apple Lossless و MP3 تبدیل کنید.

همچنین می‌توانید از AudioGate برای ترکیب قطعه‌ها یا جداسازی یک قطعه‌ی طولانی، کنترل گین، اضافه کردن فید، همسان‌سازی سطح صداها، اضافه کردن دیتر، حذف آفست DC و بسیاری کاربردهای دیگر استفاده کنید. همچنین می‌توانید دیسک‌های صوتی DSD را به همراه تصویر آلبوم تولید کنید.

یک کاربرد دیگر این نرم‌افزار ترکیب ۴ دستگاه MR-2000S با یکدیگر و ضبط 8track DSD است. به این ترتیب می‌توانید چندین ترک را به صورت همزمان ضبط و برای میکس‌داون‌های بعدی ذخیره کنید.

MR-2000S ارزش خود را در زمان استفاده نشان می‌دهد. اینترفیس آن بسیار ساده است و خیلی زود از سر راه کنار می‌رود. قابلیت‌های آن با نیازهای ضبط زنده و استودیویی هماهنگی کامل دارند و در عین حال دارای امکاناتی نیست که بدون استفاده بمانند و تنها کار شما را سخت کنند. اما مهم‌تر از همه اینکه صداهای ضبط شده کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. اگر تا به حال از دستگاه‌های DSD استفاده نکرده‌اید، کیفیت این کارت صدا شما را غافلگیر خواهد کرد.

KORG MR-2000S کارت صدا

MR-2000S یکی از تجهیزاتی است که به دلیل کیفیت و قابلیت‌های خود همواره یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. می‌توانید از آن در هر شرایطی استفاده کنید و اگر این تعداد کافی نیست، می‌توانید از ۴ دستگاه برای ضبط 8track استفاده کنید. این دستگاه یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات در استودیوی شما خواهد بود.

ویژگی های کلیدی

  • طراحی و تولید شده بر اساس تجربیات بهترین مهندسین صدا در جهان
  • ایده آل برای انجام مسترینگ موسیقی، ضبط اجراهای زنده و تمرینات
  • دارای 24 LED Meter با بالاترین دقت
  • دارای ورودی و خروجی های بالانس XLR و RCA
  • ورودی و خروجی دیجیتال S/PDIF برای ریت های 16 و 24 بیت
  • دارای Wordclock برای سازگاری هر چه تمام تر با سایر تجهیزات
  • هارد درایو 80 گیگابایتی و رابط USB 2.0 برای انتقال اطلاعات به کامپیوتر
  • دارای نرم افزار Audio Gate برای تبدیل فرمت ها و ویرایش فایل های صوتی
سوالات کاربران
هنوز هیچ سوالی درباره این محصول ثبت نشده است. اولین نفر باشید
نظرات کاربران
هنوز هیچ نظری در مورد این محصول داده نشده است. اولین نفر باشید