91006767 - 021
جشنواره نوروزی تهران ملودی جشنواره نوروزی تهران ملودی
۱
۱- تنها شعبه تهران ملودی شعبه خیابان جمهوری می باشد.
بستن اعلانات

5 مقاله اخیر تهران ملودی

کارت صدا

کارت صدا (Sound card) که با نام رابط صوتی (audio interface) نیز شناخته می شود یکی از عوامل بسیار مهم در تجهیزات استودیویی می باشد ، که انتخاب اشتباه آن منجر به هدر رفتن هزینه ، وقت و اشتیاق شما در راه رسیدن به هدفتان می شود. پس به نوعی، انتخاب درست کارت صدا کلید طلایی شما خواهد بود برای گشودن درب های منتهی به کیفیت استاندارد.

ادامه...

میکروفن

مهندسان حرفه ای ضبط می دانند که انتخاب خلاقانه میکرفون یکی از عوامل ضروری برای ضبط خوب است. اما اگر به تازگی وارد دنیای ضبط شده اید، به احتمال زیاد موضوع میکروفون ها برای تان در هاله ای از ابهام فرو رفته است. با داشتن تجربه ای اندک در استودیو متوجه خواهید شد که برخی میکروفون های خاص برای ضبط صدای سازهای خاصی مناسب تر هستند، اما بدون درک تئوری آکوستیک دلیل این موضوع را نخواهید فهمید.

ادامه...

اسپیکر مانیتورینگ

بسیاری از هنرمندان جدید آرزو میکنند که مانند موزیسین های معروف امروز باشند. آن ها شهرت و ثروت میخواهد و احتمالا برای آن هایی که عشق زیادی به موسیقی دارند، کنترل روی خروجی خلاقیت شان مهم است. داشتن یک استودیوی ضبط برای ایجاد موسیقی و دوری از نگرانی های بودجه و زمان، رویایی برای همه هنرمندان است. با پیشرفت تکنولوژی و مقرون به صرفه تر شدن تجهیزات، ساختن استودیوی خانگی با بودجه ای متوسط آسان تر شده است.

ادامه...

میدی کنترلر | میدی کیبورد

با افزایش آگاهی و استفاده از سازهای مجازی، کیبردهای MIDI تبدیل به قسمت مهمی از فرآیند تولید موسیقی برای موزیسین ها و تهیه کنندگان معاصر شده است. راهنمای زیر به شما کمک می کند تا در انتخاب کیبرد کنترلر خود پیش روید.

ادامه...

هدفون

به احتمال زیاد تمامی افرادی که قصد خرید تجهیزات صوتی برای رکورد و ساخت و تنظیم موسیقی دارند به این نکته واقف هستند که هدفون های استودیویی یکی از فاکتورهای اصلی برای استودیوها محسوب می شود و تاثیر آن بر خروجی کار بسیار مشهود و قابل لمس است. بعلاوه به دلیل شرایط محیطی زندگی حال حاضر و کمبود مکان های مناسب از لحاظ اندازه و الزام به رعایت سکوت و آرامش در محیط های پر تراکم ، استفاده از هدفون ها در کار ساخت و تدوین و تنظیم موسیقی اجتناب ناپذیر است.

ادامه...